Produktbild
Carolyn Vella

Competitive Intelligence in the Computer Age

Buch

Competitive intelligence uses public sources to obtain valuable information on competition and competitors. By using competitive intelligence aggressively and intelligently, corporations can obtain information on potential acquisition targets, markets, key personnel, the probable emergence of new products, or the financial strength or contracts of a competing firm. An absolutely indispensable playbook for anyone who has to compete during the information explosion. Martin Sikora, Editor, Mergers and Acquisitions Competitive intelligence uses public sources to obtain valuable information on competition and competitors. In an open society such… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McGonagle, John J. / Unknown
  • ISBN: 978-0-89930-169-3
  • EAN: 9780899301693
  • Produktnummer: 1518399
  • Verlag: Quorum Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1987
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H22.2 cm x B14.5 cm x D1.4 cm 401 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 401

12 weitere Werke von Carolyn Vella:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.