Produktbild
Francesca Bargiela-Chiappini

Business Discourse

Buch

This second edition reviews the field of business discourse, centring on the investigation of business language and communication as practice. It combines research-based discussions with innovative practical applications and promotes debate and enquiry on a range of competing issues, emerging from business discourse research and teaching practice.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nickerson, Catherine / Planken, B.
  • ISBN: 978-1-137-02492-3
  • EAN: 9781137024923
  • Produktnummer: 22986999
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 359 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 5'679 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 5679
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


Francesca Bargiela-Chiappini is Honorary Associate Professor in the Centre of Applied Linguistics, University of Warwick, UK. She has researched business discourse, intercultural communication and intercultural pragmatics for over twenty years. Recent publications include edited volumes on Face in Interaction (2009 with Michael Haugh), and on Politeness across Cultures (2010, with Daniel Z. Kádár), and a special forum on sensory pragmatics (Journal of Pragmatics, 2013).

10 weitere Werke von Francesca Bargiela-Chiappini:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.