Produktbild
Andreas Hart

A Strategy for the Management of Digital Information Products

Customer Integration and Customer Involvement

Buch

Inhaltsangabe:Abstract: Information companies are sociotechnological, targeted and open systems with at least one strategic business unit (SBU) that sells or rents (digital) information products. Operational activities are carried out in business units. Strategies define the broad directions for the system and for its subsystems. Visions are the targets of strategies, and specific, measurable, achievable, result-oriented and time-based (SMART) objectives need to be defined to give systems that possess a degree of inertia a concrete, measurable direction. In this thesis, both a bottom-up and a top-down approach to strategy will be taken. As an… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8386-9848-9
  • EAN: 9783838698489
  • Produktnummer: 15822414
  • Verlag: diplom.de
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 132 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.9 cm 201 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 201

24 weitere Werke von Andreas Hart:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.