Implicit and Explicit Language Learning
Conditions, Processes, and Knowledge in SLA and Bilingualism
Neuroscientists, cognitive psychologists, and psycholinguists have investigated the implicit and explicit continuum in language development and use from theoretical, empirical, and methodological perspectives. This title addresses these perspectives in an effort to build connections among them and to draw pedagogical implications when possible.
CHF 65.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Leow, Ronald P. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-58901-729-0
- EAN: 9781589017290
- Produktnummer: 20743575
- Verlag: Georgetown University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 242 S.
- Masse: H22.7 cm x B15.4 cm x D1.8 cm 346 g
- Gewicht: 346
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
3 weitere Werke von Cristina (Hrsg.) Sanz:
Bewertungen
Anmelden