Produktbild
Cristina (Hrsg.) Sanz

Implicit and Explicit Language Learning

Conditions, Processes, and Knowledge in SLA and Bilingualism

Buch

Neuroscientists, cognitive psychologists, and psycholinguists have investigated the implicit and explicit continuum in language development and use from theoretical, empirical, and methodological perspectives. This title addresses these perspectives in an effort to build connections among them and to draw pedagogical implications when possible.

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Leow, Ronald P. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-58901-729-0
  • EAN: 9781589017290
  • Produktnummer: 20743575
  • Verlag: Georgetown University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Masse: H22.7 cm x B15.4 cm x D1.8 cm 346 g
  • Gewicht: 346
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

3 weitere Werke von Cristina (Hrsg.) Sanz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.