The SAGE Handbook of Qualitative Business and Management Research Methods
Leading researchers from across the globe provide a comprehensive overview of the history and traditions that underpin qualitative research in business and management. They cover how methods are used today as well as future challenges.
CHF 389.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cunliffe, Ann L. (Hrsg.) / Grandy, Gina (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4739-2662-2
- EAN: 9781473926622
- Produktnummer: 21711627
- Verlag: SAGE Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 1056 S.
- Masse: H19.0 cm x B25.7 cm x D7.3 cm 2'384 g
- Gewicht: 2384
- Sonstiges: General (US: Trade)
12 weitere Werke von Cathy (Hrsg.) Cassell:
Bewertungen
Anmelden