Produktbild
Harvard Business Review

Empathy (HBR Emotional Intelligence Series)

Buch

This book helps you understand what empathy is, why it's important, how to surmount the hurdles that make you less empathetic--and when too much empathy is just too much.

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Goleman, Daniel / McKee, Annie / Waytz, Adam
  • ISBN: 978-1-63369-325-8
  • EAN: 9781633693258
  • Produktnummer: 22232838
  • Verlag: Ingram Publishers Services
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Masse: H17.7 cm x B12.6 cm x D1.2 cm 157 g
  • Gewicht: 157

Über den Autor


Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 13 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

100 weitere Werke von Harvard Business Review:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.