Produktbild
James (Hrsg.) Raven

Free Print and Non-commercial Publishing Since 1700

Ebook (PDF Format)

This title was first published in 2000: The essays in this collection re-examine the phenomenon of free print in print culture. By focusing on free print the volume offers perspectives in the cultural history of textual transmission from the early-18th century to the mid-20th century. Publishing in the sense of making the print public, embraces the free and often unsolicited distribution of religious literature, political propaganda, and civic and personal gifts. The free print examined here includes gift-books; advertisements and commemorations; the promotion of knowledge, institutions and services; commercial and philanthropic lobbying; rel… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-76602-9
  • EAN: 9781351766029
  • Produktnummer: 29784453
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 274 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 10'810 KB

9 weitere Werke von James (Hrsg.) Raven:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.