Produktbild
John Atkinson

Strategic Marketing

Buch

This book is designed to help the reader to gain a practical understanding of the strategic marketing process. Through various international cases, the text shows how strategic marketing concepts can be applied to real-life situations, and how marketing solutions are found in different business sectors and environments

CHF 110.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wilson, Ian
  • ISBN: 978-0-00-499037-8
  • EAN: 9780004990378
  • Produktnummer: 23090524
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 283 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.8 cm x D1.8 cm 447 g
  • Gewicht: 447

100 weitere Werke von John Atkinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.