Produktbild
Michael Fetchko

Sports Marketing

International Student Edition

Buch

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Roy, Donald P. / Clow, Kenneth E.
  • ISBN: 978-1-138-30091-0
  • EAN: 9781138300910
  • Produktnummer: 26127452
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 420 S.
  • Masse: H21.5 cm x B27.7 cm x D2.7 cm 1'226 g
  • Auflage: 2 New edition
  • Abbildungen: 73 Line drawings, black and white; 67 Halftones, black and white; 92 Tables, black and white; 140 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 1226

Über den Autor


Michael Fetchko is President and Managing Director of ISM USA, a full-service marketing agency, as well as Co-director of the Pittsburgh Center for Sports Media and Marketing at Point Park University, USA.Donald P. Roy is Professor of Marketing at Middle Tennessee State University, USA.Kenneth E. Clow is a Professor of Marketing and holder of the Biedenharn Endowed Chair of Business in the College of Business Administration at University of Louisiana-Monroe, USA.

5 weitere Werke von Michael Fetchko:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.