Produktbild
Christopher H. Lovelock

Services Marketing:United States Edition

Buch

<P style=MARGIN: 0px><B></B> Significantly revised, restructured, and updated to reflect the challenges facing service managers in the 21st century, this book combines conceptual rigor with real world examples and practical applications. </P> <P style=MARGIN: 0px><B></B> Exploring both concepts and techniques of marketing for an exceptionally broad range of service categories and industries, the Sixth Edition reinforces practical management applications through numerous boxed examples, eight up-to-date readings from leading thinkers in the field, and 15 recent cases. </P> <P style=MARGIN: 0px… Mehr

CHF 129.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wirtz, Jochen
  • ISBN: 978-0-13-187552-4
  • EAN: 9780131875524
  • Produktnummer: 2579543
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 672 S.
  • Masse: H28.3 cm x B22.5 cm x D2.9 cm 1'602 g
  • Auflage: 6. A.
  • Gewicht: 1602

Über den Autor


69992334

3 weitere Werke von Christopher H. Lovelock:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.