Services Marketing:United States Edition
<P style=MARGIN: 0px><B></B> Significantly revised, restructured, and updated to reflect the challenges facing service managers in the 21st century, this book combines conceptual rigor with real world examples and practical applications. </P> <P style=MARGIN: 0px><B></B> Exploring both concepts and techniques of marketing for an exceptionally broad range of service categories and industries, the Sixth Edition reinforces practical management applications through numerous boxed examples, eight up-to-date readings from leading thinkers in the field, and 15 recent cases. </P> <P style=MARGIN: 0px…
Mehr
CHF 129.60
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wirtz, Jochen
- ISBN: 978-0-13-187552-4
- EAN: 9780131875524
- Produktnummer: 2579543
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 672 S.
- Masse: H28.3 cm x B22.5 cm x D2.9 cm 1'602 g
- Auflage: 6. A.
- Gewicht: 1602
Über den Autor
69992334
3 weitere Werke von Christopher H. Lovelock:
Bewertungen
Anmelden