Internet Mercenaries and Viral Marketing
The Case of Chinese Social Media
This book presents case studies, textual analysis, media reviews, and in-depth interviews in order to investigate the Chinese pushing hand operation from the conceptual perspective of communications and viral marketing--
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wu, Dana Sing-Yung Ed. Sing-Yung Ed. Sin / Wu, Mei
- ISBN: 978-1-4666-4578-3
- EAN: 9781466645783
- Produktnummer: 15242836
- Verlag: Business Science Reference
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 328 S.
- Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.2 cm 1'090 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1090
Über den Autor
Mei Wu, University of Macau, China. Peter Jakubowicz, The Chinese University of Hong Kong, Hong Kong. Chengyu Cao, Tsinghua University, China.
1 weiteres Werk von Dana Sing-Yung Ed Sing-Yung Ed Sin Wu:
Bewertungen
Anmelden