Globalizing Asian Religions
Management and Marketing
This volume brings together the insights of theories of management and marketing to give an original, alternative view of the organizational dynamics of globalizing Asian New Religious Movements (NRMs) and established religions.
CHF 281.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Nakamaki, Hirochika (Hrsg.) / Matsunaga, Louella (Hrsg.) / Ramsay, Tamasin (Hrsg.)
- ISBN: 978-90-485-3109-7
- EAN: 9789048531097
- Produktnummer: 35394051
- Verlag: Gruyter, Walter de GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 340 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'101 KB
Über den Autor
btw nummerbtw nummerbtw nummerbtw nummer
10 weitere Werke von Wendy (Hrsg.) Smith:
Bewertungen
Anmelden