Produktbild
Carl McDaniel

Marketing Research Essentials

Buch

In the eighth edition of Marketing Research, McDaniel and Gates continue to share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. The authors' practical, applications-based approach features real data, real people, and real research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business.Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner's perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of both theory and practice.

CHF 359.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gates, Roger
  • ISBN: 978-1-118-24932-1
  • EAN: 9781118249321
  • Produktnummer: 12852600
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 480 S.
  • Ausstattung: mit CD-ROM
  • Masse: H25.2 cm x B20.2 cm x D1.6 cm 812 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 812

21 weitere Werke von Carl McDaniel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.