Produktbild
Susan (Hrsg.) Murray

Reality TV

Remaking Television Culture

Buch

Addresses the economic, visual, cultural, audience, and new media dimensions of reality television

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ouellette, Laurie (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8147-5733-8
  • EAN: 9780814757338
  • Produktnummer: 3797342
  • Verlag: New York University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 635 g
  • Gewicht: 635
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


SUSAN MURRAY is Associate Professor of Media, Culture, and Communication at New York University. She is the author of Hitch Your Antenna to the Stars: Early Television and Broadcast Stardom. LAURIE OUELLETTE is Associate Professor in the Department of Communication Studies at the University of Minnesota, Twin-Cities. She is author (with James Hay) of Better Living through Reality TV and Viewers Like You? How Public TV Failed the People.

2 weitere Werke von Susan (Hrsg.) Murray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.