Visual Language Theory
A broad-ranging survey of our current understanding of visual languages and their theoretical foundations. Its main focus is the definition, specification, and structural analysis of visual languages by grammars, logic, and algebraic methods and the use of these techniques in visual language implementation. Researchers in formal language theory, HCI, artificial intelligence, and computational linguistics will all find this an invaluable guide to the current state of research in the field.
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Meyer, Bernd (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4612-7240-3
- EAN: 9781461272403
- Produktnummer: 14642634
- Verlag: Springer New York
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 396 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.1 cm 598 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1998
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 598
6 weitere Werke von Kim (Hrsg.) Marriott:
Bewertungen
Anmelden