Produktbild
Tony Hines

Fashion Marketing

Ebook (PDF Format)

A collection of international contributions from renowned academics and practitioners from the US, UK, China, the second edition of Fashion Marketing has been completely updated, revised and expanded to reflect the major changes in the fashion industry since 2001 and covers all of the key themes and issues of the area. Key themes and areas covered include globalization, fast fashion, luxury fashion, offshoring, business-to-business, forecasting, sourcing, supply chain management, new product development, design management, logistics, range planning, color prediction, market testing, e-commerce, and strategy.

CHF 203.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bruce, Margaret
  • ISBN: 978-1-136-40354-5
  • EAN: 9781136403545
  • Produktnummer: 14000257
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'640 KB
  • Auflage: 2. Auflage

11 weitere Werke von Tony Hines:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.