Produktbild
David (Hrsg.) Bloome

Re-theorizing Literacy Practices

Complex Social and Cultural Contexts

Ebook (PDF Format)

Moving beyond current theories on literacy practices, this edited collection sheds new light on the complexities inherent to the social, cultural, and ideological contexts in which literacy practices are realized. Building on Brian V. Street's scholarship, contributors discuss literacy as intrinsically social and ideological, and examine how the theorizing of literacy practices has evolved in recognition of the diverse contexts in which written language is used. Breaking new intellectual and theoretical ground, this book brings together leading literacy scholars to re-examine how educational and sociocultural contexts frame and define literac… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Castanheira, Maria Lucia (Hrsg.) / Leung, Constant (Hrsg.) / Rowsell, Jennifer (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-25421-2
  • EAN: 9781351254212
  • Produktnummer: 29455799
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 274 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'399 KB
  • Abbildungen: 3 schwarz-weiße Abbildungen, 16 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


David Bloome is EHE Distinguished Professor of Teaching and Learning at The Ohio State University, USA. Maria Lucia Castanheira is Professor of Education at Universidade Federal de Minas Gerais, Brazil.Constant Leung is Professor of Educational Linguistics at King's College London, UK.Jennifer Rowsell is Professor and Canada Research Chair and directs the Centre for Multiliteracies in the Faculty of Education, Brock University, Canada.

6 weitere Werke von David (Hrsg.) Bloome:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.