Produktbild
Paul Petersen

Hilton Hhonors Worldwide. Loyalty Wars

A Case Study

Ebook (PDF Format)

Studienarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,7, Cologne Business School Köln, Sprache: Deutsch, Abstract: Marketing strategies in terms of loyalty programs are very often launched by corporations that employ a specialized team of project managers and data analysts who lead the complex program. The loyalty programs are typically driven by bigger companies due to the technical costs related to the implementation. In fact it is a very popular market for corporations in order to achieve a competitive advantage whether it is highly competitive by virtue of changing conditions in price and cus… Mehr

CHF 16.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Wichmann, Jan
  • ISBN: 978-3-668-66873-7
  • EAN: 9783668668737
  • Produktnummer: 29325603
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 19 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 481 KB

36 weitere Werke von Paul Petersen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.