Roger Silverstone
Media and Morality: On the Rise of the Mediapolis
Buch
Roger Silverstone′s compelling new book places the global media at the heart of the moral future of civilisation. It argues that the media (the press, broadcasting, the Internet and increasingly peer-to-peer technologies and networks) have a profound significance for the way in which the world is understood by its citizens.
CHF 96.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7456-3503-3
- EAN: 9780745635033
- Produktnummer: 2471368
- Verlag: Polity Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 215 S.
- Masse: H23.7 cm x B15.9 cm x D2.7 cm 493 g
- Gewicht: 493
Über den Autor
Roger Silverstone was formerly Professor of Media and Communications at the London School of Economics and Political Science.
30 weitere Werke von Roger Silverstone:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.