The Creative Citizen Unbound: How Social Media and DIY Culture Contribute to Democracy, Communities and the Creative Economy
The creative citizen unbound explores the potential of civically-minded creative individuals in the era of social media and in the context of an expanding creative economy. Contributors examine creative citizenship's contribution to civic life and to social capital and its economic and cultural definitions of value.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Hartley, John (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4473-2494-2
- EAN: 9781447324942
- Produktnummer: 33452788
- Verlag: Policy Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H23.4 cm x B16.0 cm x D2.5 cm 680 g
- Gewicht: 680
1 weiteres Werk von Ian (Hrsg.) Hargreaves:
Bewertungen
Anmelden