Produktbild
G. (Hrsg.) Moss

Profiting from Diversity: The Business Advantages and the Obstacles to Achieving Diversity

Buch

The benefits of Diversity are frequently mentioned but rarely spellt out. This edited book highlights specific ways in which organisations can profit from Diversity, and a discussion of some of the obstacles that can stand in the way of doing this.

CHF 171.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-51616-8
  • EAN: 9780230516168
  • Produktnummer: 4053550
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 266 S.
  • Masse: H21.8 cm x B14.2 cm x D2.0 cm 454 g
  • Auflage: 2010
  • Gewicht: 454

Über den Autor


CARYN E COOK Senior Lecturer with the Business School at the University of Wales, Newport, UKALAN DAVID Senior Lecturer in Strategic Management at the University of Westminster, UKDR MARION HERSH Senior lecturer in the University of Glasgow, Scotland, UKKRZYSZTOF KUBACKI Lecturer in Marketing at the School of Economic and Management Studies, Keele University, UKALISON PREECE based at the University of Wales, Newport as Equality and Diversity Manager, UK HEATHER SKINNER is Principal Lecturer in Marketing at the Glamorgan Business School, UK

8 weitere Werke von G. (Hrsg.) Moss:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.