Produktbild
Pervez Ghauri

Research Methods in Business Studies

Buch

A concise, clear and comprehensive introduction to research methods, which equips students with a systematic approach to business research.Written in an accessible style, this book demonstrates the importance of a scientific approach to business research and problem-solving projects. It shows students how to formulate a problem, choose a research method, argue and motivate, and how to collect, analyse and present the data.The following online resources support the text:For Instructors: PowerPoint slides

CHF 85.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gronhaug, Kjell
  • ISBN: 978-0-273-71204-6
  • EAN: 9780273712046
  • Produktnummer: 19355588
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.8 cm x D1.5 cm 499 g
  • Auflage: 4. A.
  • Gewicht: 499

Über den Autor


Dr. Pervez Ghauriis Professor of International Business at Kings College London.Dr Kjell Gronhaugis Professor of Business Studies at the Norwegian School of Economics and Business Administration, Bergen, Norway..

35 weitere Werke von Pervez Ghauri:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.