Produktbild
Reda (Hrsg.) Alhajj

Network Intelligence Meets User Centered Social Media Networks

Buch

This edited volume presents advances in modeling and computational analysis techniques related to networks and online communities. It contains the best papers of notable scientists from the 4th European Network Intelligence Conference (ENIC 2017) that have been peer reviewed and expanded into the present format. The aim of this text is to share knowledge and experience as well as to present recent advances in the field.  The book is a nice mix of basic research topics such as data-based centrality measures along with intriguing applied topics, for example, interaction decay patterns in online social communities. This book will appeal to stude… Mehr

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hoppe, H. Ulrich (Hrsg.) / Hecking, Tobias (Hrsg.) / Bródka, Piotr (Hrsg.) / Kazienko, Przemyslaw (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-90311-8
  • EAN: 9783319903118
  • Produktnummer: 27182463
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 247 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 553 g
  • Abbildungen: Book; 8 schwarz-weiße und 55 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 553

Über den Autor


93053164

37 weitere Werke von Reda (Hrsg.) Alhajj:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.