Produktbild
Richard Harris

Geodemographics, GIS and Neighbourhood Targeting

Buch

Geodemographics is the analysis of people by where they live, using profiling, mapping and GIS software to display and analyse geodemographic information. It focuses on the complex geographies of consumption, behaviour, attitude, affluence and deprivation that shape our socio-economic landscape. With an extensive range of applications, geodemographic methods are widely used to aid marketing, customer targeting, service delivery and strategic decision-making in both the public and private sectors.Geodemographics, GIS and Neighbourhood Targeting provides an introduction to the methods, theories and classification techniques that form the founda… Mehr

CHF 240.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sleight, Peter / Webber, Richard
  • ISBN: 978-0-470-86413-5
  • EAN: 9780470864135
  • Produktnummer: 2875353
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H23.7 cm x B16.4 cm x D2.4 cm 634 g
  • Gewicht: 634

100 weitere Werke von Richard Harris:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.