Produktbild
Alison L. Bailey

Self-Regulation in Learning: The Role of Language and Formative Assessment

Buch

Illustrates how to help students become more self-regulated learners - that is, to be able to monitor and take charge of their own learning when working independently and in groups. The authors emphasize the role of formative assessment as a means of supporting students in engaging in language-rich, self-regulated learning.

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Heritage, Margaret / Allal, Linda (Solist)
  • ISBN: 978-1-68253-168-6
  • EAN: 9781682531686
  • Produktnummer: 25465273
  • Verlag: Harvard Education Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.7 cm x D1.3 cm 340 g
  • Gewicht: 340

14 weitere Werke von Alison L. Bailey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.