Produktbild
John R Rossiter

Marketing Communications

Objectives, Strategy, Tactics

Ebook (EPUB Format)

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective, providing students with a practical planning system and a seven-step approach to creating a comprehensive marketing plan. The new SAGE Marketing Communications textbook is a contemporary evolution of the well-known Rossiter and Percy Advertising and Promotion Management textbook, which at its peak was adopted by six of the top 10 U.S. business schools - Stanford, Wharton, Columbia, Berkeley, UCLA, and Northwestern - as well as by the London Business School, Oxford's Said Business School, and by most… Mehr

CHF 66.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Percy, Larry / Bergkvist, Lars
  • ISBN: 978-1-5264-5216-0
  • EAN: 9781526452160
  • Produktnummer: 28286444
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 584 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 8'975 KB
  • Auflage: 1. Auflage

8 weitere Werke von John R Rossiter:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.