Produktbild
Adrian Payne

Marketing Planning for Services

Ebook (PDF Format)

Marketing Planning for Services is the answer to the challenge of creating marketing plans that produce significantly improved bottom-line results. It is written in a pragmatic, action-orientated style and each chapter has examples of marketing planning in practice. The authors highlight key misunderstandings about marketing and the nature of services and relationship marketing. The marketer is taken step-by-step through the key phases of the marketing planning process and alerted to the barriers that can prevent a service organisation being successful in introducing marketing planning. Practical frameworks and techniques are suggested for un… Mehr

CHF 72.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mcdonald, Malcolm
  • ISBN: 978-1-136-01602-8
  • EAN: 9781136016028
  • Produktnummer: 14495125
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 57'341 KB

18 weitere Werke von Adrian Payne:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.