Produktbild
Mary Lou (Hrsg.) Kelley

Practitioner's Guide to Empirically Based Measures of School Behavior

Buch

Children's display of unacceptable behavior in the school setting, school violence, academic underachievement, and school failure represent a cluster of problems that touches all aspects of society. Children with learning and behavior problems are much more likely to be un- ployed, exhibit significant emotional and behavior disorders in adulthood, as well as become incarcerated. For example, by adolescence, children with Attention Deficit Hyperactivity D- order are more likely to be retained a grade, drop out of school, have contact with the law, or fair worse along a number of dimensions than their unaffected siblings (Barkely, 1998). Identi… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Reitman, David (Hrsg.) / Noell, George H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-306-47267-1
  • EAN: 9780306472671
  • Produktnummer: 1402256
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 231 S.
  • Masse: H25.3 cm x B19.0 cm x D2.1 cm 535 g
  • Auflage: 2003
  • Gewicht: 535

2 weitere Werke von Mary Lou (Hrsg.) Kelley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.