Produktbild
Scott D. Anthony

The First Mile: A Launch Manual for Getting Great Ideas Into the Market

Buch

A step-by-step guide on how to take an innovation from idea to market. 

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-7176-9
  • EAN: 9781422171769
  • Produktnummer: 15210003
  • Verlag: Harvard Business Review Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Masse: H21.8 cm x B14.8 cm x D2.5 cm 381 g
  • Gewicht: 381

Über den Autor


Scott D. Anthony is the managing partner of Innosight, a global strategic innovation consulting and investment firm. Based in the firm's Singapore offices since 2010, he has led Innosight's expansion into the Asia-Pacific region as well as its venture capital activities. He is a sought-after strategic adviser and the author or coauthor, most recently, of The Little Black Book of Innovation and Building a Growth Factory.

16 weitere Werke von Scott D. Anthony:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.