Produktbild
James Braxton (Hrsg.) Peterson

In Media Res: Race, Identity, and Pop Culture in the Twenty-First Century

Buch

In Media Res is a collection of critical essays and creative works that wrestle with key issues in twenty-first-century popular culture, including race, technology, gender, media, and politics. Its scope and coverage of a wide range of popular issues make this book a powerful introduction to popular culture studies in the contemporary moment.

CHF 138.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-61148-649-0
  • EAN: 9781611486490
  • Produktnummer: 16807295
  • Verlag: Paperbackshop Uk Import
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.1 cm x B16.0 cm x D3.3 cm 612 g
  • Gewicht: 612

Über den Autor


James Braxton Peterson is associate professor of English and director of Africana studies at Lehigh University.

2 weitere Werke von James Braxton (Hrsg.) Peterson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.