Produktbild
Paul (Hrsg.) Kunst

Service Quality and Management

Buch

Introduction Are services millennium-proof? Certainly not. At least not at this moment. There is no thorough research needed to derive that conclusion, simply ask around. The evi­ dence is overwhelming. True horror stories exist of all types of services in all types of sectors. It is even becoming a business in itself. Television shows that are based on customer complaints about services are becoming more and more popular. As is the case in the millennium problem, management of service companies experiences a lot of problems in the hardware and the software of services. There are still prob­ lems in defining and developing the service, and pr… Mehr

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lemmink, Jos (Hrsg.) / Stauss, Bernd (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8244-6780-8
  • EAN: 9783824467808
  • Produktnummer: 15213598
  • Verlag: Deutscher Universitätsverlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H20.3 cm x B12.7 cm x D1.7 cm 349 g
  • Auflage: 1999
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 349

1 weiteres Werk von Paul (Hrsg.) Kunst:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.