Patrick Forsyth
Channel Management
Marketing 04.07
Covers key channel management techniques, from deciding the mix and ensuring customer focus monitoring performance and channel innovation. This title includes examples and lessons from benchmark companies, including Sharp and Sanwa and ideas from the smartest thinkers. It also includes a glossary of key concepts and a resources guide.
CHF 31.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Forsyth, Ian
- ISBN: 978-1-84112-195-6
- EAN: 9781841121956
- Produktnummer: 8551800
- Verlag: John Wiley & Sons
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 124 S.
- Masse: H17.8 cm x B12.7 cm x D0.7 cm 125 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 125
Über den Autor
PATRICK FORSYTH runs Touchstone Training & Consultancy which specializes in the improvement of marketing, sales, communication and management skills. He is the author of a number of successful business and management books.
100 weitere Werke von Patrick Forsyth:
Marketing 04.07
Ebook (EPUB Format)
CHF 2.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.