Colin Barrow
The Essence of Small Business
Buch
The primary role of marketing managemernt, in any firm, is to evaluate the firm's competitiveness, then to design and execute effective marketing programmes. This book's practical approach helps the reader to analyse, select and evaluate appropriate conceptional frameworks for management decisions in the context of the international marketing process.
CHF 112.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-13-748641-0
- EAN: 9780137486410
- Produktnummer: 25017287
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 178 S.
- Masse: 300 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 300
71 weitere Werke von Colin Barrow:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.