Produktbild
Colin Barrow

The Essence of Small Business

Buch

The primary role of marketing managemernt, in any firm, is to evaluate the firm's competitiveness, then to design and execute effective marketing programmes. This book's practical approach helps the reader to analyse, select and evaluate appropriate conceptional frameworks for management decisions in the context of the international marketing process.

CHF 112.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-13-748641-0
  • EAN: 9780137486410
  • Produktnummer: 25017287
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: 300 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 300

71 weitere Werke von Colin Barrow:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.