Produktbild
Dale H. (Hrsg.) Schunk

Self-Regulated Learning and Academic Achievement

Theory, Research, and Practice

Buch

Self-regulated learning is a new approach to studying student academic achievement. In contrast to previous ability or environmental formulations that address the why of achievement, self-regulation models focus on how students activate, alter, and sustain their learning practices using a variety of self-related processes. This book brings together a number of internationally known researchers representing different theoretical perspectives on students' self-regulated learning. In each chapter, the authors first describe a particular view of self-regulated learning to show how key subprocesses are defined and measured. Second, evidence that t… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zimmerman, Barry J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4612-8180-1
  • EAN: 9781461281801
  • Produktnummer: 13327745
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Masse: H23.8 cm x B15.7 cm x D1.5 cm 369 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1989
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 369

16 weitere Werke von Dale H. (Hrsg.) Schunk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.