Produktbild
Carolyn M. (Hrsg.) Cunningham

Social Networking and Impression Management

Self-Presentation in the Digital Age

Buch

Social Networking and Impression Management: Self-Presentation in the Digital Age, edited by Carolyn Cunningham, offers critical inquiry into how identity is constructed, deconstructed, performed, and perceived on social networking sites (SNSs), such as Facebook, and LinkedIn. The presentation of identity is key to success or failure in the Information Age, especially because SNSs are becoming the dominant form of communication among Internet users. The architecture of SNSs provide opportunities to ask questions such as who am I; what matters to me; and, how do I want others to perceive me? Original research studies in this collection utilize… Mehr

CHF 159.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7391-7811-9
  • EAN: 9780739178119
  • Produktnummer: 13705495
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.4 cm 670 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 670

4 weitere Werke von Carolyn M. (Hrsg.) Cunningham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.