Produktbild
Dennis L. Wilcox

THINK Public Relations: Pearson New International Edition

Buch

THINK Currency. THINK Relevancy. THINK Public Relations. The engaging visual design of THINK Public Relations provides an introduction to the field of public relations in an easy-to-read format. Students are introduced to exciting and innovative public relations campaign examples while learning the theory and core concepts that they will need to succeed in their career. The authors offer a practical approach to the study of public relations and emphasize competition and conflict management. A better teaching and learning experienceThis program will provide a better teaching and learning experience—for you and your students. Here's how: Person… Mehr

CHF 84.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cameron, Glen T. / Reber, Bryan H. / Shin, Jae-Hwa
  • ISBN: 978-1-292-02528-5
  • EAN: 9781292025285
  • Produktnummer: 15244996
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 434 S.
  • Masse: 930 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 930

11 weitere Werke von Dennis L. Wilcox:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.