Produktbild
William Winston

Environmental Marketing

Strategies, Practice, Theory, and Research

Ebook (PDF Format)

Environmental Marketing: Strategies, Practice, Theory, and Research is a timely resource for the 1990s. It examines a broad range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decisionmakers. It will guide your organization toward a decidedly green” marketing movement, toward marketing concepts and tools that not only serve your organization's objectives but preserve and protect the environment as well.Environmental Marketing clearly defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process… Mehr

CHF 72.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mintu-Wimsatt, Alma T
  • ISBN: 978-1-136-59026-9
  • EAN: 9781136590269
  • Produktnummer: 14835614
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 415 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 10'835 KB

95 weitere Werke von William Winston:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.