Produktbild
Haiyan Song

Tourism Supply Chain Management

Ebook (PDF Format)

Fierce global competition in the tourism industry is now focused on integral parts of supply chains rather than on individual firms. The highly competitive environment has forced tourism firms to look for ways to enhance their competitive advantage. Tourism products are often viewed by consumers as a value-added chain of different service components and identifying ways to effectively manage the interrelated tourism business operations will enable tourism firms to better meet customer needs and accomplish business goals thus maintaining competitive advantage over their equally efficient rivals.This significant and timely volume is the first t… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-64032-2
  • EAN: 9781136640322
  • Produktnummer: 13847578
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 234 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'954 KB
  • Abbildungen: 38 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 37 schwarz-weiße Zeichnungen, 19 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Haiyan Song is Chair Professor of Tourism in the School of Hotel and Tourism Management, The Hong Kong Polytechnic University.

12 weitere Werke von Haiyan Song:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.