Managing Tourism and Hospitality Services: Theory and International Applications
The aim of this book is to enhance theoretical and practical understanding of quality management in tourism and hospitality. It provides a benchmark of current knowledge, and examines the range of research methods being applied to further develop tourism and hospitality service management research. It is hoped that this book will stimulate new research questions by highlighting tensions and challenges in the area.
CHF 197.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Moscardo, Gianna (Hrsg.) / Laws, Eric (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84593-012-7
- EAN: 9781845930127
- Produktnummer: 2138716
- Verlag: Cab Intl
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 337 S.
- Masse: H24.9 cm x B17.7 cm x D2.5 cm 953 g
- Gewicht: 953
Bewertungen
Anmelden