Immersed in Media
Telepresence Theory, Measurement & Technology
Highlights key research currently being undertaken within the field of telepresence, providing the most detailed account of the field to date, advancing our understanding of a fundamental property of all media - the illusion of presence; the sense of being there inside a virtual environment, with actual or virtual others. This collection has been put together by leading international scholars from America, Europe, and Asia. Together, they describe the state-of-the-art in presence theory, research and technology design for an advanced academic audience.Immersed in Media provides research that can help designers optimize presence for users of a…
Mehr
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Freeman, Jonathan (Hrsg.) / Ijsselsteijn, Wijnand (Hrsg.) / Lombard, Matthew (Hrsg.) / Schaevitz, Rachel J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-34961-9
- EAN: 9783319349619
- Produktnummer: 21428321
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 348 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D2.5 cm 521 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 521
9 weitere Werke von Frank (Hrsg.) Biocca:
Bewertungen
Anmelden