Produktbild
Giuliano (Hrsg.) Reis

Sociocultural Perspectives on Youth Ethical Consumerism

Buch

This exciting new book advances current practice-based and theoretical knowledge around how youth defines and engages with consumerism to provoke a larger conversation within science and environmental education. It is also geared towards unveiling those literacy praxes that can assist youth to adopt more ethically-oriented consumerist habits. More specifically, this book studies how youth's participation in the global consumer market intersects with media technologies, new literacies, as well as science and the environment from sociocultural perspectives. In addition, it considers how school science has mediated youth participation in hyper-c… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mueller, Michael (Hrsg.) / Gisewhite, Rachel (Hrsg.) / Siveres, Luiz (Hrsg.) / Brito, Renato (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-65607-6
  • EAN: 9783319656076
  • Produktnummer: 23787756
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 266 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 612 g
  • Auflage: 2018
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 16
  • Gewicht: 612

8 weitere Werke von Giuliano (Hrsg.) Reis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.