Sociocultural Perspectives on Youth Ethical Consumerism
This exciting new book advances current practice-based and theoretical knowledge around how youth defines and engages with consumerism to provoke a larger conversation within science and environmental education. It is also geared towards unveiling those literacy praxes that can assist youth to adopt more ethically-oriented consumerist habits. More specifically, this book studies how youth's participation in the global consumer market intersects with media technologies, new literacies, as well as science and the environment from sociocultural perspectives. In addition, it considers how school science has mediated youth participation in hyper-c…
Mehr
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mueller, Michael (Hrsg.) / Gisewhite, Rachel (Hrsg.) / Siveres, Luiz (Hrsg.) / Brito, Renato (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-65607-6
- EAN: 9783319656076
- Produktnummer: 23787756
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 266 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 612 g
- Auflage: 2018
- Abbildungen: Book; Bibliographie
- Reihenbandnummer: 16
- Gewicht: 612
8 weitere Werke von Giuliano (Hrsg.) Reis:
Bewertungen
Anmelden