Michael Keane
The Chinese Television Industry
Buch
Television is a massive industry in China, yet fewer people are watching television screens. This ground-breaking study explores how television content is changing, how the Chinese government is responding to the challenges presented by digital media, and how businesses are brokering alliances in both traditional and new media sectors.
CHF 118.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84457-684-5
- EAN: 9781844576845
- Produktnummer: 17764499
- Verlag: British Film Inst
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 200 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 476 g
- Auflage: 2015
- Gewicht: 476
Über den Autor
Michael Keane is Professor of Chinese Media at Curtin University, Australia. He is the author of Creative Industries in China: Art, Design and Media (2013) and co-editor of Chinese Media: Critical Concepts and Cultural Studies (2013), among many other titles.
49 weitere Werke von Michael Keane:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.