Produktbild
Michael Keane

The Chinese Television Industry

Buch

Television is a massive industry in China, yet fewer people are watching television screens. This ground-breaking study explores how television content is changing, how the Chinese government is responding to the challenges presented by digital media, and how businesses are brokering alliances in both traditional and new media sectors.

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84457-684-5
  • EAN: 9781844576845
  • Produktnummer: 17764499
  • Verlag: British Film Inst
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 476 g
  • Auflage: 2015
  • Gewicht: 476

Über den Autor


Michael Keane is Professor of Chinese Media at Curtin University, Australia. He is the author of Creative Industries in China: Art, Design and Media (2013) and co-editor of Chinese Media: Critical Concepts and Cultural Studies (2013), among many other titles.

49 weitere Werke von Michael Keane:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.