Produktbild
Jochen Wirtz

Essentials of Services Marketing, Global Edition

Ebook (PDF Format)

Essentials of Services Marketing, 3e, is meant for courses directed at undergraduate and polytechnic students, especially those heading for a career in the service sector, whether at the executive or management level. It delivers streamlined coverage of services marketing topics with an exciting global outlook with visual learning aids and clear language. It has been designed so that instructors can make selective use of chapters and cases to teach courses of different lengths and formats in either services marketing or services management.

CHF 61.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lovelock, Christopher H.
  • ISBN: 978-1-292-09006-1
  • EAN: 9781292090061
  • Produktnummer: 31732670
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 720 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 44'968 KB
  • Auflage: 3. Auflage

Über den Autor


123481046

32 weitere Werke von Jochen Wirtz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.