Produktbild
Álvaro (Hrsg.) Matias

Quantitative Methods in Tourism Economics

Buch

Tourism economics is partly based on established principles from the economics discipline, but it also incorporates elements from sociology, psychology, organization theory and ecology. It has over the years turned into an appealing multi-disciplinary oriented approach to the understanding of the impacts of leisure time in a modern society, including cultural heritage, sustainable quality of life, and industrial organization of the hospitality industry. The increasing dynamics in the tourist industry and its worldwide effects will continue to attract the attention of both the research and the policy sector in the years to come. Rather than sp… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nijkamp, Peter (Hrsg.) / Sarmento, Manuela (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-7908-2878-8
  • EAN: 9783790828788
  • Produktnummer: 13235192
  • Verlag: Physica Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.4 cm 705 g
  • Abbildungen: Book
  • Gewicht: 705

13 weitere Werke von Álvaro (Hrsg.) Matias:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.