Produktbild
Jennings (Hrsg.) Bryant

Responding To the Screen

Reception and Reaction Processes

Ebook (PDF Format)

This volume takes the next step in the evolution of mass communication research tradition from effects to processes -- a more detailed and microanalytical analysis of the psychological processes involved in receiving and reacting to electronic media messages. This domain includes investigations into those psychological processes that occur between the process of selecting media messages for consumption and assessments of whatever processes mediate the long-term impact such message consumption may have on consumers' subsequent behavior. The editors strive to further understanding of some of the basic processes underlying the ways we gain enter… Mehr

CHF 63.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Zillmann, Dolf (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-69091-4
  • EAN: 9781136690914
  • Produktnummer: 16984809
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'038 KB

24 weitere Werke von Jennings (Hrsg.) Bryant:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.