Produktbild
Jeanne (Hrsg.) Dubino

Virginia Woolf

Twenty-First-Century Approaches

Buch

These 11 newly commissioned essays represent the evolution, or coevolution, of Woolf studies in the early 21st-century.

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lowe, Gill (Hrsg.) / Neverow, Vara (Hrsg.) / Simpson, Kathryn (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7486-9393-1
  • EAN: 9780748693931
  • Produktnummer: 21579163
  • Verlag: Edinburgh University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H24.1 cm x B15.8 cm x D1.9 cm 492 g
  • Gewicht: 492
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Jeanne Dubino is Professor of English and Global Studies, Department of Cultural, Gender, and Global Studies, Appalachian State University in North Carolina. She is the editor of Virginia Woolf and the Literary Marketplace (Palgrave Macmillan, 2010), guest editor of Virginia Woolf Miscellany 50 (1997) and co-editor, with Beth C. Rosenberg, of Virginia Woolf and the Essay (St. Martin's Press, 1997).Gill Lowe is Senior Lecturer in English at University Campus Suffolk, School of Arts and Humanities, University Campus Suffolk.Dr Vara Neverow is a Professor of English and Women's Studies at Southern Connecticut State University. She is the editor of Virginia Woolf's Jacob's Room (Harcourt, 2008) and, with Mark Hussey, of Virginia Woolf: Emerging Perspectives (Pace University Press, 1994), Virginia Woolf: Themes and Variations (Pace University Press, 1993) and Virginia Woolf Miscellanies (Pace University Press, 1992).Kathryn Simpson is Senior Lecturer in English at Cardiff Metropolitan University. She is the author of Gifts, Markets and Economies of Desire in Virginia Woolf (Palgrave Macmillan, 2008) and Virginia Woolf: A Guide for the Perplexed (Continuum, 2013)

5 weitere Werke von Jeanne (Hrsg.) Dubino:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.