Produktbild
Margaret (Hrsg.) Bruce

Fashion Marketing: Contemporary Issues

Ebook (PDF Format)

'Fashion Marketing' is a book of key chapter contributions from renowned academics and practitioners that addresses many of the contemporary issues facing one of the world's largest and most global of industries. With international contributions from the UK, USA and China, 'Fashion Marketing' covers all of the key themes and issues of this area, including:* forecasting* sourcing* supply chain management (demand management)* new product development* design management* logistics* range planning* colour prediction* market testing * e-commerce* strategyIdeal for use on any undergraduate or postgraduate courses in Fashion, Textiles, Apparel and Re… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-00426-1
  • EAN: 9781136004261
  • Produktnummer: 14495008
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

1 weiteres Werk von Margaret (Hrsg.) Bruce:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.