Produktbild
Natalia (Hrsg.) Chaban

Communicating Europe in Times of Crisis

External Perceptions of the European Union

Ebook (PDF Format)

The EU views itself as an important actor on the world stage, a perspective supported by the role it plays in global politics. This collection presents a true reflection of the EU as an international actor by exploring how it is viewed externally and the impact that events like the Eurozone debt crisis have had on external perceptions of the EU.

CHF 94.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Holland, Martin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-33117-5
  • EAN: 9781137331175
  • Produktnummer: 17510750
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 263 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'601 KB
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: Bibliographie

Über den Autor


Ole Elgström, Lund University, SwedenSonia Lucarelli, University of Bologna, ItalyClarisse Didelon-Loiseau, Le Havre University, FranceClaude Grasland, University Paris Diderot, France May-Britt U. Stumbaum, Freie Universität Berlin, GermanyJessica Bain, University of Leicester, UKSvetlana Beltyukova, University of Toledo, Ohio, USA Sharon Pardo, Ben-Gurion University of the Negev (BGU), IsraelKetevan Bolkvadze, University of Gothenburg, SwedenMartin Müller University of Zurich, SwitzerlandVeit Bachmann, Goethe-Universität Frankfurt am Main, GermanyChristiane Timmerman, University of Antwerp, BelgiumHelene Marie-Lou De Clerck University of Antwerp in BelgiumKenneth Hemmerechts, Free University of Brussels in Etterbeek (VUB), Belgium Roos Willems, University of Antwerp, Belgium

17 weitere Werke von Natalia (Hrsg.) Chaban:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.