Alan M. Rugman
The Regional Multinationals
Buch
Although many firms label themselves global, very few handle worldwide sales and operations. This book demonstrates that most multinationals are in fact strongly regional and that only a tiny percentage of the world's top 500 companies sells and/or delivers globally. Alan Rugman exposes the facts behind the popular myths of doing business globally, explores a variety of regional models and offers an authoritative agenda for future business strategy.
CHF 124.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-521-84265-5
- EAN: 9780521842655
- Produktnummer: 1816447
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 290 S.
- Masse: H25.0 cm x B17.5 cm x D2.0 cm 686 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 686
Über den Autor
L. Leslie Waters Chair of International Business, Professor of International Business and Professor of Business Economics and Public Policy at the Kelley School of Business, Indiana University.
33 weitere Werke von Alan M. Rugman:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.