The Oxford Handbook of Business Ethics
The Oxford Handbook of Business Ethics is a comprehensive treatment of the field of business ethics as seen from a philosophical approach. The volume consists of 24 essays that survey the field of business ethics in a broad and accessible manner, covering all major topics about the relationship between ethical theory and business ethics.
CHF 72.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Beauchamp, Tom L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-991622-1
- EAN: 9780199916221
- Produktnummer: 22183296
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 746 S.
- Masse: H24.4 cm x B16.7 cm x D4.5 cm 1'157 g
- Gewicht: 1157
Über den Autor
George G. Brenkert is Professor, McDonough School of Business, Georgetown UniversityTom L. Beauchamp is Professor of Philosophy and Senior Research Scholar, Kennedy Institute of Ethics, Georgetown University
4 weitere Werke von George G. (Hrsg.) Brenkert:
Bewertungen
Anmelden